■■SJ Programs Persian Sub■■
■■SJ Programs Persian Sub■■

■■SJ Programs Persian Sub■■

مقدمه^^

سلااااام به دوسـتانِ همیشگی لبخند

ما توی 3سالِ گذشته با عنوانِ ایونهــه فن.کلاب درخدمتتون بودیم.ولی الآن با ورژنِ جدیدی بازگشتیم خنده هدفمون اینه که بیشــترِ برنامه های سوجو رو به فارسی زیرنویس کنیم.

امیدوارم بتونیم به عنوان تیمِ زیرنویسِ فارسی خدمات خوبی رو بهتون ارائه کنیم.

هرگونه انتقاد و پیشنهادی که داشتین در قسمت نظرات همین پست بهمون بگین.

لطفا پیجمون در اینستـــــــــــــــــــــــا رو هم فالوو کنید بی تقصیر

Eunhae Persian Sub

باتـــــشکر^^

 


 

 

 

 

 

نظرات 31 + ارسال نظر
wonji شنبه 3 آذر 1397 ساعت 16:30

مرسی از زحماتی که میکشید خیلی از برنامه های سوجورو به لطف تیم شما با زیرنویس فارسی دیدیم و لذت بردیم
بازمممممممممممممم مرسییییییییییییییی

eliyelf چهارشنبه 5 مهر 1396 ساعت 13:54 http://www.sjbluesubs.blogsky.com

سلام از تیم sj blue subs مزاحمتون میشم ممنون از زحماتی که کشیدین برای ساب برنامه ها.. و خسته نباشین همگی..
میخوستم شما رو دعوت به همکاری کنم.. که در کنار هم بتونیم برنامه های بیشتری رو ساب بزنیم برای فندوم. از قبول دعوتمون خوشالمون میکنین و بازم ممنون برای وقتی که پای ساب ها گذاشتین..

mahka چهارشنبه 19 خرداد 1395 ساعت 20:13

سلام خسته نباشییییییییییییین بچه ها میتونین بی زحمت برنامه گست هاوس رو بزارین؟ خیلی دنبالشمم مرسیی

سونیا چهارشنبه 5 خرداد 1395 ساعت 17:25

سلام..ببخشید دیگه سفارش نمیگیرین؟؟

نادیا شنبه 22 اسفند 1394 ساعت 17:33

سلام لطفا رمزه همه رو بهم بدیدن.. ممنون میشم ازتون.. تشکر از وبه خودبت

مریم جمعه 21 اسفند 1394 ساعت 08:04

سلام ..اجی لطفاااا لینکاتونو درست کنیددد..همین رانیک من دوتا قسمته اخرش لینک خراب شده..لطفا بقیشم درست کنید بتونم دان کنم مممنون

Ming پنج‌شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 21:13

سلام امکانش هست اون قسمت از رادیو استار ک سونگمین حضور داشت رو ساب کنید؟

مهرنوش جمعه 23 بهمن 1394 ساعت 21:20

سلام.خسته نباشید دوستان
اگه میشه رمز one fine day رو برام بفرستید

مریم شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 18:12

بچه ها ممنون که زحمت می کشید ولی می خوام یه چیزی بگم دعوام نکنید دیدم که گفتید زیرنویس جدا نمی دید ولی یه سری برنامه حجمشون زیاده اونوقت اونایی که قبلا دانلود کردن حالا باید دوباره همون برنامه رو دانلود کنن اونم با وضیعت اینترنت مضخرف ایران بس ناجوانمردانه ظلم است مثلا من قبلا تمام رادیو استارارو گرفتم ولی الان که دیدم شما ترجمه کردید باید دوباره دانلود کنم خلاصه یه فکری برای این برنامه ها با حجم زیاد بکنید.مرسی

N-elf دوشنبه 28 دی 1394 ساعت 21:55

سلام ببخشید فک کنم لینگ های دانلود ایراد دارن هرچی دانلود می کنم تا نصفه دانلود می کنه بعد می نویسه دانلود نا موفق بود اگه میشه بررسی کنید من اهنگ دویل و اون سه پارتی که سوجو معلم میشن رو دانلود کردم اینجوری شد راستی وبلاگتون عالیه ممنون . لطفا اگع میشه آهنگ remember me چو کیو هیونم با ریز نویس انگلیسی بذارید ممنون

[ بدون نام ] یکشنبه 27 دی 1394 ساعت 14:26

سلام ببخشید فک کنم لینگ های دانلود ایراد دارن هر کار میکنم نا نصفه دانلود می کنه و بعد میگه دانلود نا موفق بود اگه میشه بررسی کنید ممنون از وبلاگتون عالیه

N-elf سه‌شنبه 22 دی 1394 ساعت 12:30

سلام ببخشید فک کنم لینگ های دانلود ایراد دارن من هر کاری می کنم تا نصفه دانلود می کنه بعد می نویسه دانلود نا موفق بود اگه میشه یک بررسی کنید ممنون وبتون عالیه

fatemeh پنج‌شنبه 17 دی 1394 ساعت 18:09

سلام خسته نباشید
میشه به منم رمز پست ها رو بدید ؟ ممنونم

کیم هه نیم سه‌شنبه 8 دی 1394 ساعت 23:51

سللللام ادمینا خوبین میشه رمز بفلستید برام
قسمتهای همه چیز درباره سوپر جونیور. رو میخوام خیلی خوبید شما هیجا مث وب شما نی همه زیرنویس انگلیسی دارن
نمیگن مغز من نمیکشه باوا
ایمیلم aftabgardon24@gmail.com

N-elf پنج‌شنبه 3 دی 1394 ساعت 12:31

سلام اگه میشه لطفا برام اهنگ super girl رو بذارید ممنون

sarah پنج‌شنبه 19 آذر 1394 ساعت 03:04

سلام...ببخشید میشه به من هم رمز بدین...؟؟؟
راستی ممنون واسه کارای محشرتون....خیلی دنبال برنامهه های پسرا با زیر نویس فارسی بودم...خسته نباشین واقعا

mahtab یکشنبه 1 آذر 1394 ساعت 16:30

سلام خوبی ببین دوتا سوال داشتم اول اینکه اینجا درخواست قبول میکنین؟دومم اینکه من قبل اینکه برنامه هاروبرای فروش بذارین یه درخواست داده بودم ازایونهه گفتی کیفیت خوب بود میذاری ولی نذاشتی بعد الان اون درخواسته هنوزم پابرجاست؟میذاریش برای فروش یا نه واس دانلود

wallar شنبه 30 آبان 1394 ساعت 01:59

سلام عزیزم ببخشید میشه مستند امریکای جنوبی رو هم زیر نویس کنید اصلا هیچی ازش نذاشتید

مهسااا پنج‌شنبه 28 آبان 1394 ساعت 19:47

سلااااااااااااامممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم کی رمزیی شدددددددددددددددد من چند مدت نت تموم کردممااا
لطفا به من رمزا رو بدین

جودی چهارشنبه 27 آبان 1394 ساعت 11:33

سلام می شه برا منم رمزو بفرستین؟
raheaseman94@gmail.com

sahel چهارشنبه 27 آبان 1394 ساعت 04:14

سلام عزیزم بابت کاراتون خسته نباشین
راستش من دیدم رانینگ من کیو رو با زیرنویس گذاشتین گفتم ازتون بپرسم میشه با ذکر منبع از لینکاتون استفاده کرد؟ اگه نه که خودمون دست به کار شیم اگه اره که خیلی لطف میکنی

N-elf دوشنبه 18 آبان 1394 ساعت 16:42

Salam Mishe Be Manam Ramz Bedid... Mamnon Misham

سلام
super junior
رمزشه

dhfarzane سه‌شنبه 12 آبان 1394 ساعت 14:19

درود.
ببخشید یه درخواست داشتم مشه رمزارا برای من بفرستین .معذرت میخوام زحمت میدم
من عضوم شدم:)
ممنون میشم برام بفرستین
و همینطور واقعا ازتون ممنونم بابت ساب کردن برنامه های سوجو شما تنها کسی هستین که این کار رو میکنن
بارم سپاس فراوان
امیدوارم همیشه خوب باشین

سلام
رمز رو فرستادم
و متشکرم به خاطر تعریفها

Nazanin Choi دوشنبه 30 شهریور 1394 ساعت 10:41

ممنون بای رمز
اا گذاشتین !
ندیده بودم
الان رفتم دیدم
با کیفیت خفن ندارید بازم بذارید؟

قابل نداشت
نه راستیتش نداریم

Nazanin Choi یکشنبه 29 شهریور 1394 ساعت 14:29 http://milkyskin.mihanblog.com/

سلام مرضیه و ریحانه جون خوبید؟
ممنون میشم به من هم رمز بدید
و یه درخواست داشتم
میشه موزیک ویدئو اوپا اوپا
هم اصلی هم دنس ورژن رو
با کیفیت اچ دی بذارید؟
اشتباهی فولدرش پاک شد :((((
خیلی ناراحتم
گفتم شاید شما بتونید کمک کنید
ممنون

سلام ممنون.تو خوبی؟
رمز رو فرستادم
اوپا اوپا رو هم با زیرنویس تو وب گذاشتم

tatoo شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 16:35

salam mishe lotfan be man ham ramz bedid? mmnoon ^_^

سلام فرستادم

mino0o0 شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 09:13

میشه لطفا به منم رمز بدین ممنون

فرستادم

bita پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 02:31

من شرمنهد حواسم نبود کامنتای بالاییو بخونم تو همون اینستا ایمیلمو دادم..ولی اینجا هم میدم
bita_jsr_hrh@yahoo.com

اشکالی نداره،فرستادم

nafas چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 22:21

سلاااااام میشه برا منم رمزو بفرستید؟

سلام فرستادم

petalist چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 21:24

Zigzag3344@ymail.com

فرستادم

mahshid چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 20:02

slllm b mn ramz bdiid
:)
Web jadiid hm mobarak

سلام ممنونم
فرستادم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد